nuffnang ads

Friday, May 7, 2010

Wawa 5th Besday Giveaway – Senyuman Paling Menawan

image Here is Wawa..! Incoming besday girl (31st May 2010)

Sempena birthday Wawa pada 31st May ini, maka aku dengan senang hatinye menjointkan diri utk contest “ Wawa 5th Besday Giveaway-Senyuman Paling Menawan” yang di anjurkan oleh mommy Wawa sendiri, Kak Tie.. Apalah sangat buat satu entry utk adik Wawa ni.  Tak sampai 10min pun boleh siap..

Aku ade 2 orang anak yg kebetulan bwh 6thn (antara syarat contest ni) , jadi tidak adillah kalau aku masukkan sorang je..

18102009021
Nur Hani Marissa.. 2 tahun 8 bulan. Aku rase pic ni paling menawan kerana..kerana..erm, nampak gigi dia. Sebab dia dah ade gigi, kenalah tunjukkan. Sebab makanan kat dapur pun sume dah jadi tawanan dia… Kuat makam ni. “Saya makan orang…” dan picture ni paling gojes sbb hidung tu..kembang daa..

image
Abdul Rahman.. 1 tahun 1bulan, Pic ni pun aku suke..senyuman dia menawan hati aku. Dia tak senyum pun hati aku tertawan jugak..cume time dia nangis je. Hehe..Gojes? erm.. senyum sampai ke gusi oi! Gojes lah ni. Dia punye senyum sampai gigi pun tak nampak. Haha..
Special wish to WAWA : As your birthday comes each year hope it shows you just how special you are to the people around you (mommy,daddy, sis anis & sis solehah). May your light continue to shine ever brightly for much longer to come.  Happy Birthday Dear…
Is all done! Jom joint..tarikh tutup pada 22nd May 2010. For more info, plez go here. Adios. Gud Luck ya!

8 comments:

lina said...

mmg menawan senyuman nyer tuh

b said...

cute nyer baby rahman... wish u gudluck.. ;)

Mommyyus said...

LINA & GIRLMANSION# : Thanks dear..

Cik Lily Putih said...

semuanya comel2 lah. tak reti nak pilih

asmaria said...

kepada blogger yang berpangkat ibu, selamat hari ibu

shazika said...

comey nyerr~~

Nia said...

kalau dua-dua menang, rezeki tu..hehe

mie said...

waduh!!
abdul rahman macam gue muda2 dulu la...
nanti besor sure kacak juga..
heheheee

jirim salam kat hani marisa ye...
nasib baik kecik lagi..
kalo dah beso...
teringin nak ngorat...
hehheheee

nuffnang ads