nuffnang ads

Wednesday, May 5, 2010

Saya sudah join “Sweet Bonda.Com 1st Giveaway..” !

Saye masuk contest lagi..2nd time. Mane tahu ade peluang. Tarikh tutup 5hb mei 2010. Bukan di sengajakan, tapi sebab busy ngan anak2 and aktiviti rumah. Hehe..anak baru dua..ye-ye je busy. Aish..betullah. Setelah berjaya tidurkan anak2 sebentar tadi, cube curi2 mase tidur nak men’jointkan diri.
First of all. nak wish cograt n gud luck utk Kak Lin sempena pembukaan webstore baru beliau iaitu SweetBonda.Com..

Untuk melayakkan saya menyertainya, saya kena paste banner sweetbonda di blog saya, pastu jadi follower, kemudian buat entri "Saya adalah Sweet Bonda kerana...", Kerana…ermm..

Kerana saya akan sentiasa berada di sisi anak2 saya di saat2 mereka masih memerlukan saya atau pada bile2 masa mereka menginginkan saya berada bersama mereka, walaupun sekiranya nanti keadaan tidak mengizinkan atau mereka tidak lagi memerlukan saya, perasaan ingin di sisi mereka tetap di hati. Pergh..ayat tak ingat punye. Tapi betullah Kak Lin, ayat ni sebenarnye ayat dalam hati saya, sepatutnye saya sorang je tahu. Malu arr.. Pss..Kak Lin jgn bgtahu sape2.

Dulu saya kerja, tapi kesian tengok anak2 saya. Bile time hantar dorang kat babysitter gelap..amek pun gelap. Hantar dan amek tidur. Bile masenye saya dapat luangkan mase saya ngan dorang. Weekend je. Seumpama saya hantar mereka bekerja. Sebab saya punye imiginasi pun dasyat jugak. So, saya pk..mesti otak dorang penat bekerja, yelah seharian dok tertanye dlm diri sendiri, ‘Mane mama ni? nape mama hantar saya kat umah orang lain? dah malam..nape tak amek2..? janji akan sentiasa berada di saat di perlukan?..Hah..sudah! Jadi dengan keputusan yang tekad, terus meletakkan jawatan ! Sweet tak? Tak ke? Xpelah….Bukan nak mengungkit, tak terlintas pun. Untuk di renung-renungkan..

Dan saya juga janji kat dalam diri saya ni  akan selalu membantu, membimbing dan mendidik mereka sehingga manjadi orang yang berguna, berjaya dunia akhirat. To my lovely & sweet daughter Nur Hani Marissa and my very noty son Abdul Rahman, I Promise you, I Will....

 
Depeche Mode : I Promise You I Will
if you need a friend
don't look to a stranger
you know in the end
i'll always be there

and when you're in doubt
and when you're in danger
take a look all around
and i'll be there

im sorry, but im just thinking of the right words to say
(i promise you)
i know they don't sound the way i planned them to be
(i promise you)
but if u wait around the world, i'll make you fall for me
(i promise you)
i promise you, i promise you i will

when your day is through
and so is your temper
you know that to do
i'll always be there

sometimes if i shout
it's not quite intended
these words just come out
with no cross to bear
I promise you I will. I will. I will.

Aku kena cepat hantar ni…cinderella nak bunyi loceng…Ting..tingg…

3 comments:

Iz said...

harap-harap entry last minit ni mampu menarik perhatian juri, cewaaahhh :p

Mommyyus said...

hahaha..ni pun atas desakan ko, suh aku masuk..hehe..ko mesti kesian tgk aku dah taip penat2, xnak masuk plak. harap penyertaan ini di terima.

aizat the husband said...

heee, budak-budak nie ade mcm mcm skill & idea..

ape2 u all are my heard

nuffnang ads