nuffnang ads

Monday, May 10, 2010

1Superkids Family Day…

image Family Day Sempena Hari Ibu..
Aku dengan poyonye telah menghadirkan diri ke family day ini. Seronok jugak.. Yang best n poyonye..siap bawak bekal utk berbuka puase..haha..xdelah. aku bawak potluck! Sememangnye aku ni begitu protokol….

Okay..Let the picture tell d story!
09052010974 09052010978
Si poyo ini telah membawa nasi lemak dan brownies….brownies tak sampai 5 minit licin. Nasi Lemak aku letak time nak dekat2 balik, orang pun tak ramai..…lagi satu senduk nak habis..aku bawak balik! Muahaha…lambat sgt korang nak habiskan. Aku dah nak balik.. ( sampai umah aku belasah lagi ngan Santulus).
 
Aku bersama nadnye
 
 Aku dengan Azizah Ariffin…
Aku jumpe nia, ciklilyputih..ramai..tapi sume busy.  Takpelah..
09052010979 09052010987 09052010981   090520101001
Gambar kiteorang tengah berseronok2 di sini….
Hani mule2 sampai, macam orang kebingungan sekejap…. tak tahu nak start dari mana.
0905201098009052010984                  Ni tengah nak warm up..Tgk2 tempat yang best utk start main…
09052010989 Ok..dah jumpe….nak tgk clowns ni buat joke..
Clown ni buat macam2 pertandingan. Salah satunye..sape jerit paling kuat utk soalan yang di bagi, akan menang……
“1 + 1 berape? “ So semua pun menjerit.. “DUA……!!” Termasuk Hani. Nak tahu sape pemenangnye…Haha..AbdulRahman! Sebab dia jerit dalam hati.. Pandai ko clown ek buat lawak.
100520101019 Goodies bag dari Playhouse Disney..!
Dan yang paling penting..sape yang paling Happy & Seronok ! Semestinye juara bertahan untuk segala permainan. Hani Marissa..
090520101008090520101010  090520101011 Buat sand art…
 090520101013 090520101014 090520101012                           Main buble dengan anak2 nadnye..
090520101017 090520101018
Haha..balik time! “Hani nak tido sini ke? Mama nak balik umah Hanilah…”.
~~THE END~

13 comments:

Haiza said...

adeii apsal la saya takleh cam awak ni...rasanya masa duk tgk clown tu buat lawak magic dia tu,kita duk dekat2 je...sekadar pandang2 jeling2 je rasanya...iskk....kalau tak boleh posing2 sekeping 2 gamba :P

Haffiz Al-Banna said...

uiot2..jumpa azizah arifin eh?ckp sy kim slm..hehe

nadnye said...

ehh cepatnya naik gambar.. saya terkial2 lagi..

lupa nak cakap "nasi lemak sedap" lepas makan layan anak2..lepas tu dah kemana2..tak rasa brownies tu..

badut tu buat la apa2 yang anak2 ku dia sibuk buat hal sendiri main bubble.. seronok sangat...

nice meeting u...

SemuaTentangKita said...

alo mummy..
apsal sy tk nampak awak ek?
kenapa? kenapa?..hehehe

Sy pun g jugak smlm, masa sampai tu ujan renyai2 lagi. Tp tak abis majlis dh blah sbb anak2 dh mengantuk sbb tk tido. Klu tk boleh beramas mesra kan.. =)

Mommyyus said...

MAMADAMIA: yelah..saye pun tak perasann..ingat nama blog je. tuan punye blog tak berape ingat...hehehe..

Long Hafiz: dia cakap w'salam...nanti saye antar email ket dia.dah balik baru ko nak suh kirim salamkan.? Kirim salam jelah..

nadnye: haha..balik lepas jalan2 semalam..terus upload. Poyo kan?
nice meeting u too3456...

mrsharis:masalahnye..saye pun tak persan awak..mungkin awak dah balik awal. sya plak dtg lambat.hehehe...tunggu event lainlah.

p/s:nanti kena print gambar sebelum g event lepas ni. senang nak tegur.hehe..

Iz said...

oiii seronoknya kaum ibu berkumpul!

lina said...

usihhh best nyer..next time must go...

mie said...

fuyoo!!
best tu..
teringin kembali zaman kanak2..
hehehee

teddytrump said...

It's that your children? they are so cute :)

asmaria said...

amboi banyaknya pasal... tak pasal-pasal saya kena buat pasal baca banyak kali pasal he he he ...

yatie chomeyl said...

wah mesti best dpt jumpa bloggers lain. my sis pun pergi. i j etak dpt join huhuhu

Mommyyus said...

IZ: ibu2 bapak2..

lina: next time kite g reramai k. kite pun dtg lambat. byk bende miss jugak.

mie:seronok kan? tapi zaman kanak2 dulu2 lagi hebat...buble buat sendri..xde beli2 ni..sedar2 sabun kat umah baru beli habis je...sedar2 lagi...berbirat je badan..sekarang mane ade mak bapak buat mcm ni. tu yg manje lebih..

teddy:yes..they said " tq uncle teddytrump". Eh, donald trump ur uncle huh?

yatie: yang mane kakak u?

asmaria: ape pasal ko cari pasal gi bace entry tu..hehe..thanks ye bace my entry yg entah ape2 tu.

Alice Radzib said...

order lagi brownies tu.. nanti boleh buat perjumpaan kat umah saya!

nuffnang ads