nuffnang ads

Wednesday, May 12, 2010

Contest “ Senyuman Paling Menawan..”

Huhu…telah di tag lagi. Kali ni tag suh masuk contest plak. Contest “Senyuman Paling Menawan..”…yang dianjurkan oleh chentazetty. Di tag oleh norgadis…(awat tag saye..? jenuh cari gambar senyum… semua gambar masam & hampeh  je) Hehe…takpelah..telah saye usahakan ye cik norgadis.

39 Hah..nilah cik chenta tu.
Bagi memeriahkan lagi contest yang menawan ni…akhirnye aku jumpe jugak satu gambar..yang berjaya dicurik dari photo album fb, adik ipar aku..Cik Ain. Pinjam jap ye…

Tadaa…naik basikal lagi.
 
explain...nape anda suke senyum....?
Hah..sebab..sebab senyuman itukan sedekah. Hehe..boleh terima ke jawapan ni. Oklah..anak2 aku ni suke buat lawak.. sebenarnye hari2 aku senyum tgk gelagat dorang. Lagi2 Abdul Rahman…anak aku yang kecik sekali. Setiap pagi bangun tido dia akan cungkil mulut aku suh seyum kat dia… Lepas aku senyum, baru dia start aktiviti pengeboman kat rumah. Kira kalau aku senyum tu bagi greenlight kat dia suh sepah rumahlah…Makanye hari2 aku senyum… Tapi tidak selepas satu jam yang berikutnye..hehe..

Kepada sesiapa yang berminat utk joint contest ni, sila click di sini.  Tarikh tutup lambat lagi..20hb Mei 2010!
Seterusnya saya nak tag 4 orang berikut. Good Luck ya..!!

1.   hamiasraff
2.   mie
3.  cikgu rashid
4.   teddy trump

9 comments:

Rashid said...

uisssssssssss


naper tag saya ni.. gambar senyum pula tu. Mana saya ada gambar senyum? adoiiiiiiii ..

larikssssssss ... ops!! mana nak lari ni? hehe

Mommyyus said...

heheh...gambar cikgu sume senyum. senanglah nak masuk...kalau masuk mesti menang. heheh...lari setempat jelah...

lina said...

smile...yus...good luck.

Mommyyus said...

lina: smile...menawan ke? hahah..thanks..xkan menanglah.

teddytrump said...

how to enter contest ? hehe

mie said...

alamak!!
gue kena tag ke???
rasanya xde gambar tgh senyum...
hheheee

Mommyyus said...

teddy: u copy paste pic of cik chenta..
then u upload one picture of u, smiling one..after that, tell why u like to smile. that's it.

mie:ade...jomlah joint..hehe..nak tgk male contestant plak.

Iz said...

hhahahaha.. lepas senyum baru start aktiviti pengeboman? kelakar ok ayat kau. siap aku boleh terbayang-bayang lagi abdul rahman terbalikkan bekas mainan dia semua

Mommyyus said...

IZ: haha..ko lagi kelakar. siap boleh beyangkan lagi abdul rahman terbalikkan mainan dia. Bukan takat terbalikkan mainan ye..semua laci2 almari aku dia selongkar kasik terkeluar isi2 perut.... dari bilik sampai ke dapur, bersepah kat lantai.....ape motip kejadian pun aku tak pasti. yang pasti suh aku mengemas bende yaang same hari2.

nuffnang ads