nuffnang ads

Sunday, May 9, 2010

Dapat Awards Lagi..TQ2

Sebenarnye award ni aku dapat semalam..tapi sibuk dgn aktiviti hujung minggu bersama keluarga. So tak sempat nak pegi amek.. Sorilah ye.. Aku dapat Award yang sama tapi dr dua orang yang berbeza..tp dari sumber yang sama? Fening..? aku pun pening daa..

Pagi tadi aku jalan2 kat blog yang aku follow..Sampai je kat blog cik hanabanana ni aku nampak dia dapat award dari cik unniesya, pastu aku bace sampai kat bawah nampak plak..dia nak bg award tu kat aku..

Dan semalam cik azalya, bgtahu aku suh amek award ni (ni mesti tak perasan cik banana dah bagi saye kan..Takpe2 terima kasih utk pengiktirafan kali kedua)….sila tgk di bawah ye..bawah…

image Yes.. inilah dia award tersebut..

Terima kasih bebanyaklah ye, untuk award yang shantek ni.. Beautiful blogger means orangnye lah kan? bukan blognye..Muahaha… Tq so much dear.

p/s: buat hanabanana…subway tutup! dah xde cawangan kat Malaysia ni. belanje nasi lemak je lah..

Tak aci dorang ni.. Tak pasal2 aku kena bg kpd 20 org..mendera namenye ni. Dengan ini aku nak bagi award ni kepada name2 berikut:
1. Iz                                   11.sharing is caring
2. Jojet                             12. cik milo
3. Dura                             13. cikaslizaahmad
4. Anis                              14.nia
5. mommylyna             15.norgadis
6.ciklilyputih                 16.kelyn
7.mandy                          17.bonda
8.nurul                             18.mrsharis
9.mr rollens                   19.wafazynal
10.shareen                      20. juan
Pesanan utk Iz, Jojet, Dura & Anis..sila amek ye..Aku tahu tahap kemalasan korang yang macam haaape tu..jgn sampai aku datang umah paksa korang amek.

Di bawah adalah senarai syarat-syarat penerima award :
1. Buat entry tentang Award ini
2. Copy badge "Beautiful Award" ini
3. Ucapan Terima Kasih kepada Pemberi Award
4. Senaraikan 10 blogger yang akan menerima Award

6 comments:

asmaria said...

selamat hari ibu kpd Nurusrin dan blogger2 yang begelar ibu...

nurusrin:saya suka gambar klasik..

MelatiPutih said...

hehehe..ye,ye..aku akan buat...aku baru terhegeh nak letak gmbr special request ko tu..

Haffiz Al-Banna said...

awek sy termasuk sekali..haha
p/s : akak..kalo leh buang word verification..sng skit nk komen entri..

Mommyyus said...

asmaria:selamat hari ibu! ..

melatiputih:ermm..baiklah..aku baru je nak ajak aizat gi umah ko tadi.

longhafiz:sudey..sudah buang itu wrd verification. cik asliza ahmad? dia ke?hehhe..

Iz said...

aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa... am i beautiful? hahaha

Kay- said...

muah pp! :*

tQ~~


mummyyyyyyyy
nak browniesssss.... ;)

nuffnang ads