nuffnang ads

Wednesday, May 5, 2010

Aktiviti Anak2 Di rumah..

Semalam..pagi2 lagi dah ke rumah Puan Santulus. Mintak tolong Mr Aizat hantar sana..sebab kalau pergi sendiri, belum tentu sampai. Kelmarin pun ingat nak pergi, tp di sebabkan tahap kemalasan yang extra maksimum..tak pergi mane2 pun.

Sampai2 je..macam biasa. Hani orang buat projek pembangunan dia kat hall rumah. Tapi sebelum tu mengamuk n nangis2..sebab tak puas hati aku tak bawak pergi ‘Wee…’ (playground..hani panggil wee..)..playground tu masih basah kena embun, pagi lagi plak tu..Aku cakap petang sket..Makin aku pujuk, makin dia ngamuk..Ermm..last2 buat dek je. Jumpe mainan kat umah kakak aku, terus diam..

24042010747   24042010746
24042010748 Imiginasi Hani macam dia tengah main kat playland@Ikea
Abdul Rahman plak hobi dia suke membaca..dulu time Hani kecik2 baya Abdul Rahman pun suke buku..Dululah..sekarang main all d time, selain tengok cd kartun berulang2..siap bleh hafal dialog. Hani jugak gemar muzik..

12012010382   12012010383 Guitar hero daddy pun jadilah….
P3070033 Main piano…ermm..

Yang ini Abdul Rahman punye aktiviti…membaca, main bola…driving. Driving?
03022010506   07112009117
24042010741  24042010739  Abdul Rahman dengan aktivitinye…
22012010491 20042010939 Ini aktiviti bersama-sama..Aktiviti mengacau & tengok tv

Haha..tadi sebenarnye aku nak cite pasal aktiviti ibu2 di rumah..tajuk asalnye tadi pun utk ibu2..tapi bile da terlajak tulis..mals nak delete2. So aku tukar je tajuk jadi aktiviti anak2 pulak. entry pasal aktiviti ibu di rumah..aku publish petang sket..Maaplah ye..makcik ni dah tua…

9 comments:

Iz said...

wow.. Abd Rahman hobinya driving? hehe..

oh hobi hani main piano tu aku tau dia dapat dari siapa.. hahahahah

miss ice said...

comey nye hani men gitar..ade gaya.. ^_~

Mommyyus said...

IZ:dari ko lah...ade ke piano? ahaha..ni pun piano kat kedai je. action je lebih

Mommyyus said...

ms ice: ade gaya? gaya eksen..

aizat the husband said...

heeee..salah comment tempat..memang abd rahman tak sampai & tak berkebolehan utk memandu..tetapi die dah ada telent dari kecik...

nagis jer kalau bagi kat steering..terus senyap jer siap sengeh

Rashid said...

uisss piano saya ..

ermm mari cikgu ajarkan cara nak main piano.. tapi lagunya lagu hindi boleh ke main ni..hehe

SemuaTentangKita said...

comelnya hani..cam amani dalam cite AdaMaya :)

Mommyyus said...

cigu rashid: hindi?lagu bobby ke?hehe..

mrsharis: hani said"tq aunty..."

Suraya said...

Abdul rahman driving??haha... sengal la yus...sakit perot ar bace blog ko...

nuffnang ads