nuffnang ads

Monday, May 3, 2010

Aku join Contest Baca London: Menang London!

Hape..? Menang London? Dapat pegi London ke?Hahaha..bukanlah. Aku sebenarnye nak join satu contest dari satu blog yang aku gemar lepak2 kat situ..Long Haffiz punye dan pakcik ni adalah tuan rumah kepada “Coretan Perantau” . Di mana dia sekarang berada di Kota London utk menuntut ilmu dan sekarang bermurah hati nak bagi barang free dari sane. Free? Sape taknak barang free.. Aku paling suke. “Ape..? Ini barang free huh..? Kasik angkat satu…”.

london

Syaratnye mudah saje..tak perlu peluh2. Tak perlu berlari pun. Cume pilih satu entry yang aku paling suka dari blog dia dan beri komen. Ermm..ade banyak entry dia aku suke bace. Kalau setiap entry yang aku bagitahu tu, pakcik ni bagi hadiah..best jugak. Tapi dia kate “Satu entry”..so satu cukup.

Makanye aku pilih entry ini, yang paling aku suke: Kisah Paling Seram – Gengblogger.com
Cite ni adalah cite yang paling aku concentrate sekali bace. Lebih kurang macam dokumentarilah.. Aku memang minat dengar, tengok cerita2 hantu n bace jugak. (walau pun aku bace je, dia punye imiginasi mcm kat tempat kejadian). Tapi masalahnye aku ni penakut. Penyakitkan..? Dah tahu takut lagi nak tahu, tengok & dengar jugak. Time belajar2 dulu lagi penakut tahap maksima, sampai kalau tengok movie dengan kawan2 kat cinema, aku boleh meloncat ke kerusi sebelah. Magik kan?

Paling thrill kat entry ni, bile kawan pakcik ni iaitu watak utama dalam siri hantu ni baru perasan yang dia tak dengar bunyi tapak kaki Abang Zack yang berjalan seiringan dia ni & bile tetiba Abang Zack berada kat atas pokok tu. Apa ko buat atas pokok tu labu… Kalau aku agaknye, kaki tu dah macam kena simen..Dan yang kelakarnye, boleh dia ni sambung lagi perjalanan dia ngan Hantu Abang Zack ni. Waa..sangat berani ye.


long Ini bukan pokok yang Abang Zack panjat..ini sebahagia dari koleksi gambar bunga di Spring Hyde Park oleh Long Haffiz.


Entry ni aku dah nampak semlam mase tgh pilih2 yang mane satu paling menarik. Tapi aku tak sanggup nak bace..memandangkan waktu tu jam dah pukul 3am (kemuncak perjumpaan hantu2 sedunia). So pagi ni baru aku bace. Hehe..
Referral Contest : Long Haffiz

Aku nak jugak komen banyak2, tapi aku takut pakcik ni tertido bace komen aku. Contest ni aku dapat tahu malam semalam, dari blog dia jugak. Takde sape2 bagitahu pun. Nak menang sorang2lah tu :p

Yes..!! Sudah siap. Begitulah ceritanye..Harap-harap boleh menang. So setelah ter’publishnye entry ni, sampai korang sume boleh bace, makanye aku kena pergi post komen kat blog pakcik ni supaya dia tahu yang aku join contest ni.

Opss..tunggu sat! Kepada yang dah tahu pasal contest ini daripada entri aku ini, pastikan tidak lupa untuk tulis nama aku sebagai referral. Boleh jugak menang refferal tertinggi. Dan Cepat..tarikh tutup penyertaan adalah pada 04 May 2010. Sorilah aku baru dapat tahu pun semalam. Muahahaha…

Jom joint contest ni. Hadiah menarik..Info sila click Contest Baca London : Menang London di sini.

13 comments:

Iz said...

apa la... esok dah tarikh tutup.. tak sompek den nak baco apo-apo.

den pun suko barang free ni.. hehehe

Mommyyus said...

BUJANG SUSAH: thanks for ur nice comment..tq fro d info jugak.

Mommyyus said...

IZketambola: oklah tu..bukan hari ni tarikh tutup.hahah..sape tak suke brg free..dari london lagi. ko xnak try?hahaha...ko pun suke barang free. ingat lok je boleh?

ILA HonEyBuNNy said...

Good luck untk contest ne..heheh..lau dapay g london btoi2 best kn...ngeh3....ila baru blaja topic london td...ihihi

Mommyyus said...

honeybunny:tq2, kalau dapat gi London, lagi best..kalau pakcik ni suh komen sume entry dia pun tak kisah. on je.."itu free huh..saya mau...". Dah join ke kontest ni?

Nia said...

good luck dear!

template baru ke? pink! i like!!!

syahira ariff said...

semoga berjaya
paling misteri
apakah hadiah dari london itu?
lagi misteri dari kisah sram geng blogger nie kot?
hahahaa

santulus said...

sungggnnnguh ka ... yoss makin menarik dah blog ko...kasi thrill sikit kat blog ni lagi syyok! dah macam ramai dah kunjungan yg dtg..
yosss pilihan ramai...

Mommyyus said...

Unlisted_one: thanks nia..1st time join bende2 camni. i xpernah join ape2 contest. kot2 menang..hehe..dapat brg free.

Mommyyus said...

shahira ariff: time kasih lah..awak xnak cube masuk ke?tak menang komen..referral tertinggi pun ok jugak.huhuhu...

Mommyyus said...

santulus: waa..kalau menang syok ni. selalu order kat ebay je..ni kalau menang leh order pakai buih je.wahaha..boleh menang ke?

lina said...

yus...i just submit and put ur name as refferal...good luck.

Mommyyus said...

hehe..thanks lina. wish u gud luck 2

nuffnang ads