nuffnang ads

Wednesday, May 12, 2010

Jalan-jalan Cari Pasal Part 2

Hi..entry kali ni, hasil dari kesinambungan entry yang sebelum ni. Di sebabkan malam tu tak puas jalan, aku pun keluar lagi dengan Bavani pergi One utama.

100520101039 Abdul Rahman & Hani tengah berbincang tempat nak di tuju..

100520101038 “Okay mama…Jom”

 Tadaa….sampai sudah

Korang tengok..berapa banyak barang aku bawak.  Handbag, babybag, stroller yang di dalamnye ade Hani tangah tido & babycarier utk Abdul Rahman…

Penatnye, bile daddy dorang ni tak ikut.. Untuk 2 jam pertama..masih bertahan carry Abdul Rahman.. 30 minit berikutnye, Handbag aku letak kat bakul stroller je..Tak larat nak bawak dah. Berat semacam. Macam duit berjuta je kat dalam. Ada batu ke hape handbag aku ni…

 Abdul Rahman seronok kena carry mcm ni..

Satu jam berikutnye….tulang belakang rase nak patah! Sakit sangat… Tak bleh tahan ni. Rase nak pitam.. Last2 aku kejut Hani suruh bangun. Nak letak Abdul Rahman.. Dia ni sebenarnye dah boleh jalan. Tapi sebab xde sape nak pegang dia tu yang kena gendung dia, sebab aku tolak stroller lagi. Ni baru betul2 cari pasal..

Hari tu silap.. kasik Hani swimming lame2. Jadi bile dah sampai One Utama, dia dah penat n tidoo tidak sedar2 kan diri.

Motip sebenar ialah nak pergi teman adik aku Alice gi beli baju anak dia..toksedo! Tapi manalah ade utk bdk umur 3bln ni. Ish mommy dia ni… Baju anak patung adelah kot…

abhishek Abhishek….!!!! Same size ngan Abdul Rahman. Orang ingat kembar!

Kemudian kami menuju ke Kidzsport….. Best Giler! Mak pun bleh main sekali. .

TO BE CONTINUE……

6 comments:

Anonymous said...

saya sudah email gambar.. sila la upload ye..

aizat the husband said...

heeeee, budak budak nie ..siap planning..mcm mana ek nak habiskan duit yg daddy bagi nie...Toy's byk lagi ..gi makan aiss krem jer lah BR..

gua yg lalok..

muaah hani & abd rahman..daddy love u both

Iz said...

uwah uwah.. memang mencari pasal la Yus.. apsal tak bawak dua stroller macam selalu? kan dah sakit pinggang..

Abishek nak pakai tuxedo pergi wedding ke? macam boleh berdiri je.. haha.. pakai tux lepas tu tidur je mane syokkk Alice!

mariamariana said...

macam real je dua beradik ni buat perbincangan..

Alice Radzib said...

mananya?? tak upload cerita baru ka??

Nia said...

kalau anak kita ade kawan waktu outing, lagi best kan.

nuffnang ads