nuffnang ads

Friday, May 28, 2010

Testing + Tak tahu...

Haha..hari ni aku habiskan mase dengan mengodek-godek template baru aku.Dan.macam-macam telah terjadi. kononnye nak letak reply box di setiap satu comment dekat post aku. Keputusannye "tidak berjaya". Kemudian aku cube tukarkan blogger comment aku kepada discuss comment pun "tidak berjaya".Sekarang aku nak cube 'read more' aku. Wah..menjadilah...akhirnye. Oklah..setelah dari pagi tadi sakit hati buat bende2 macam ni, mood pun sudah lari. Nak p tidur jap...

9 comments:

Cikmin said...

mommyyus..readmore ni u buat manual ke auto?

Mommyyus said...

@Faheem Jr buat manual.tu yang cam nak gile e hari ni.haha..dgn setting template baru..byk bende jugak nak kena letak balik dlm template baru. org tak pandai..jd ginilah

miss ice said...

hye mommyyus..usaha kan tangga kejayaan..haha :P

Farah Y said...

Suka betul dengan header & background tu! Akak try install disqus comments tu ke? Yang tu menarik jugak. So far farah guna, memang puas hati.

Shareen Mohd Saleh said...

I like this layout. The header is also nice. It's just so me LOL

Berakit-rakit ke hulu. Berenang-renang ke tepian. Mula-mula memang tak tahu. Lelama nanti pandai ah tu kan? Ceeewah. Cakpung cakpung!

qamarguyz said...

salam ziarah..
waAa..tahniah sis..
rajin betul dia,
usaha tangga kejayaan =)

El-Zaffril said...

Wah... cepat gile update... ni boleh terus anta permalink ni... hehehhe

aril said...

opocot!! terkejutz tengok yg mcm badut tu..tp comel :-)

nadnye said...

wah,, bertukar wajah...godek jangan tak godek...kalau banyak masa memang best walaupun tak pandai sangat html..

nuffnang ads