nuffnang ads

Monday, May 10, 2010

Jalan-jalan Cari Pasal..

Semalam lepas balik dari family day tu..terus pergi umah Kak Mas. Sambung lagi makan petang kat sana..

09052010783 
Dalam pukul 9pm macam tu..keluar dgn adik beradik aku gi The Curve..Jalan-jalan cari pasal..pasal ape ko pegi sane? Huh..itu sebab kena jalan2,  nak cari pasal ape nak kena datang sini.. ( ko mesti tak paham kan Alice..huh kalau terer betulkanlah..).

Mereka adalah..Siti n d family, Dinesh n d family, aku n d family..n Buraya (Suraya)….. Santulus tak nak ikut, sbb dr pagi dia dah buat lawatan kat Midvalley . Giema..tak ajak. Haha..sbb anak2 dia kecik2, esok nak sekolah..(gud excuse huh..).

   
See..sempat lagi nak bergambar!
Special request dari mereka2 ini utk ‘mengintepremkan’ diri.. So, yang baju purple nilah Siti, kakak sulung aku..Ibu tunggal... Yang perempuan berbaju long sleve hitan & lelaki itu adalah anak2 nya..Mira duk2 &  Afiq d poy.

Si kurus berbaju hitam itu, adalah Bavani( Alice nama dia), Alice d pro….

09052010797 Hah..Abishek Bachan! Nilah husband bavani d pro ! Mr Dinesh Alwan….
Buraya!! Adik bongsu aku…..
Si Suraya ni spesis kelawar…siang baru tido. Malam keluar cari makanan…..

Jalan2 cari pasal..:
1.pasal nak cari aiskrim..
2.pasal nak jalan2 tgk baju n wallet..
3.pasal tak puas jalan kat family day tu..
4.pasal nak abiskan duit minyak…
5.pasal ape ko nak tahu….aku punye pasallah!!

Sebenarnye..xde beli ape2 pun selain aiskrim dari Chocolate Cafe yang berharga RM 1.10 itu… Pastu jalan2. Cari penat je…. Cuci2 mate.  Temankan kakak aku ni. Anak2 dia dok berulang kali ajak pergi situ.
“ Umii…jomlah…”  “Ummii…Ummiii…”  “Ummiii..jomlah pergi d Curve……”
Dah penat jalan2, kiteorg balik. Itupun sebab lampu kat dalam d curve tu dah tutup. Kalau tak marathon jugak sampai ke pagi ni…

Ermm…boooringgg!


BYE...

4 comments:

Iz said...

mula-mula aku ingat Siti tu ialah Siti bininye si Boboy, haha.. tak biasa betul panggil kak mas as Siti, hehe

Alice Radzib said...

jangan nak poy ye yus.. saya faham la itu ayat..

danish said...

la mkn ais krim jer grupe nyer...
boring la cam tu. nasib danish tak ikut...
ikut kalau petak muka tak dapat beli apepe..

aizat the husband said...

jgn poyo lah apuu D, kalau uncle ejat ajak, tak beli ape2 pon confirm ikot punya..

ke danish nak naik moto mcm dulu gi Pyramid..hehehe

nuffnang ads