nuffnang ads

Friday, April 30, 2010

Aktiviti Melawat....

Hari ni rase free sket, disebabkan kes tido lambat semalam. Keje2 rumah dah banyak beres. Name pun suri rumah, hari2 buat keje yang same je. Takpelah, sementara anak2 kecik2 lagi ni, biarlah aku jaga dulu. Tunggu dorang ni dah pandai mengadu atau beritahu ape2 yng terjadi kat dorang, baru rase lega sket nak keje semula.

Pagi2 lagi dah siap masak, mandikan bdk2 n bg makan.  Satu je belum, lipat kain..keje paling xbest sekali nak buat. Satu bakul penuh dah tak berlipat, hahaha..campur yang semalam-semalam punye kain baju. Ade sesiapa nak volunteer buat keje ni?

Melihat keadaan rumah yang agak tenang (Abd Rahman tido balik lepas makan, Hani main barbie dolls) dan selesa, aku pun meng’on kan pc. Ting..! Dekat depan komputer sudah…..

Setelah dok lame lepak n ulang alik kat blog kawan2, tibe2 terasa cam nak buat lawatan sambil belajar kat blog2 orang lain. Wahhh…banyak nye cerita menarik, Seharian jugaklah aku dok bz buat lawatan, sambil cuci2 mata…komen2..gelak2 jap..sob sob jap..

Sampailah aku terjoin nak ikut satu aktiviti 1SUPERKIDS FAMILY DAY pada 9Mei ini(2pm-6pm), sempena Mother’s day. Macam seronok je. So nanti dah pergi, will update to you all.

Banyak jugak blog aku singgah lepak, hingga sampai satu blog ni, Great Teacher Onizuka (bukanTakashi Sorimachi yang berlakon cite G.T.O tu, dia die hard fan pelakon ni)cerita pasal Subway Sandwich..terliur nye tgk gambar sandwich tu. Lantas mandail no phone Mr Aizat (dengan gaya penuh dramatis)mintak tolong belikan satu. Sebenarnye, hari ni aku puase ganti, so tadi berbukak dgn minum air je, sebab nak tunggu sandwich punye pasal. So dalam 9.30pm baru dapat (ade cerita di sebalik kelewatan ini, tunggu lain post, takut korang tertido bace panjang2).

RM30 untuk satu Big Foot Foot Long Subway Melt. Tak tahulah ape yang husband aku tambah, sampai hargenye jadi begitu HEBAT.! Ermm..bukan makan sorang2 ye. Dulu bleh..sekarang kena limit kan, takut sedar2 badan macam tong drum je. Erk..Alhamdulillah,sedapnye. Berbaloi-baloi tunggu lame2 untuk makan sndwich ini. Jemput makan….

7 comments:

Alice Radzib said...

hahaha.. saya tunggu cerita yang seterusnya..

Iz said...

Hello from Kuching! Tengok, wpun aku di perantauan pun still baca blog kau tau. Hehe. Mahal siot burger subway, aku x penah makan lagi..

Baik makan nando's kalau sampai rm30. Siap leh dpt 2 set lg hehe

lina said...

Insya Allah i pun dh register....hehehe

Suraya said...

Sbenarnye nak ckp pasal sandwich ke blog org nih??

Sherry Tmn Desa said...

poy ah cik yus..

santaniluji said...

besou kalau kne ajak mr gary pi mkn tak kalau luji maaa.... eh! tuh nama aku tuh... lugi maaa...

Mommyyus said...

IZ: thanks my dear frenz.oits nak ikan masin terubuk..sos cili sarawak..bawang..kunyit..

LINA:u pergi tak familyday tu nanti.

SANTULUS: ye..memang kena bawak abg gary ni. save sket duit..perut pun kenyang.

nuffnang ads