nuffnang ads

Friday, June 25, 2010

Watermark Baru..

 

Tengah-tengah bz packing2 barang pun masih sempat cuci-cuci mate tengok watermark kat Eyya punye blog… tengok punye tengok, sekali terbeli satu daa. Watermark dia sume cantik-cantik, cute & hargenye pun sangat-sangat berpatutan.

Watermark ni penting tau untuk para bloggers yang rajin mengupload gambar2 yang banyak & sangat berguna untuk melindungi gambar2 anda dari di copy paste dengan percume. Teruatamanye untuk para peniaga cupcake, kek, beg & baju-baju yang di jahit sendiri.

Kawan aku, Anis.. sudah terkena. Kawan aku IZ, telah mengN3kan cerita ini. Kalau nak tahu lebih lanjut sila ke SINI.

 

watermark Watermark baru….

watermark lama Watermark lama…

Jom testing tepek kat gambar….

Ni namenye badan nak meletop! (mase ni aku pregnantkan Hani)

Ade sorang kawan seblogger aku..  Nama dia Farah. Hehe, dialah yang buat badge yang kat sidebar aku tu. Cute kan? Aku bagi cadangan kat dia supaya, buat biz dengan bakat dia yang kreatif membuat badge tu. Uits..mesti laku punye. Sekarang macam-macam orang jual online. Aku harap2 dia dapat pertimbangkan cadangan ku ini. Heheh….

Sekian..

8 comments:

Farah Y said...

Watermark cute sangat!! Grr. Online business sedang dipertimbangkan. One day, InshaAllah. Thanks for the push, Yus. I punya semangat macam berkobar-kobar lepas baca entri ni. Hehe.

iriene said...

Nice post, good idea! Have a great weekend bersama keluarga tersayang :D

Eya Eybizz said...

mekaseh mommyus..ailap u lah..mueh3..

Iz said...

Ok, aku jumpa dah.. tadi lupa nak click link kau :)

Iz said...

Yus, mana nak beli watermark ni? comel lah. Nak jugak. Anyway, Anis cakap budak tu remove dia from friendlist kat FB. Dia yang buat salah, pastu dia lak yang remove orang. Lawak jenaka betul

e_ja said...

yesszaaa..design2 eya mmg sume cun2..cantik2 bangat!..dak eya mmg kretip..:-)

my.mastura said...

hari tu pon ada sorg akak buat kapkek ckp psl gambar2 kawan dia kena curik..amender la diorg ni...x percaya dgn hasil keje sendiri ker?

epulafea said...

seriously.. like seriously.. memang cute..

epulafea nak jugak watermark camni.. tapi sebab blog baru lagi jadik takpalah.. nak maintan menulis dulu k..

tapi if dapat free.. (maksudnya percuma..) nak jugaklah.. LoL..

mommyyus.. dah siap pindah rumah baru ka??

nuffnang ads