nuffnang ads

Tuesday, June 22, 2010

Snow White VS Cinderella

 

Semalam daddy Hani beli dvd kartun baru untuk Hani. It’s Cinderella.. Hani terus mintak pasang cerite tu. Aku pun dok syok tengok kartun ni. Lame tak tengok.

Tengok punye tengok..sekali aku teringat cerita feveret Hani dulu, Snow White.. 24jam tengok cerita ni. Sampai aku ngan Hani pun dah hafal dah lirik lagu-lagu dalam cerita kartun ni.

 

Im Wishing/ One Song …

 

Heigh- Ho…

Tengah-tengah tengok Cinderella, tetibe aku rase yang Snow White lagi cantik dari Cinderella.

imageSnow White

image Cinderella

Aku dok tekun bandingkan sape lagi cantik. Bile tengok lagi, macam Cinderella lagi cantik.. Peninglah kepala pikir sape clagi cantik.

“B, awak rase sape lagi cantik?” “Sayang rase Snow White cantik lagi..” “Eh, macam Cinderella lagi cantik…”

“Ish..ni kartun jelah!”.. Eleh,orang tanye pendapat. Jawab jelah..

Tapi, aku yang aku confirmed, baju Cinderella paling cantik.

Korang rase sape lagi cantik? Snow White ke Cinderella..?

10 comments:

Anonymous said...

cinderella la cantik.snow white cute je

Mommyyus said...

Anonymous: hah..yelah. Cinderella lagi cantik ek. Snow White muke dia cute..betul3

A D I A said...

erk kecik2 dulu penah pk soalan ni sampai time tido duk pusing kiri kanan takleh tido huhu. cam masalah negara ek.

muka dorang sama je, rambut style lain. snow white lagi cun, baju pun i prefer snow white, kolar tinggi gitu.

Nia said...

eh, saya rasa saya yg cantik..hehe

perasan tak hengat.

Farah Y said...

Have always loved Cinderella and the entire storyline. I dah hafal skrip dengan lagu cerita tu sejak kecik lagi. Haha.

my.mastura said...

tp baju cinderella lg cantik :D

A D I A said...

kecik2 pesoalanni mmg dah membelenggu i, wahhh. masalah negara gituu. bagi i muka sama je dua2 ni, rambut je style lain. cinderella lagi lawa sebab baju dia lawa.

p/s tak sure dapat tak comment ni or kuar comment i berderet, tenet sengal!

Suraya said...

snow white cute,muke bulat..
cinderella cantik,dagu tajam...

Iz said...

Cinderella rambut over sangat.. snow white rambut comel

Ara said...

snow white lg chantek..tp suka baju cinderella..

nuffnang ads