nuffnang ads

Monday, June 21, 2010

Rumah Baru…Perabot Baru…

 

Sabtu lepas, pergi Ikea. Ermm..cari perabot baru. Tengok je. Haha…tak beli pun. Dok survey dulu. Puas jugak pujuk Mr Aizat pegi sini. Sebab bukan feveret dia kalau buat “Window Shopping” ni. Tapi aku suka…tak dapat beli, tengok dulu pun takpe. Penyakit!

Ingat nak pergi makan kat cafe dia, tapi orang punya ramai…macam pasar malam daa… Huh, makanan dia sedap2 & murah jugak. Memang berbaloi.. Sebab cafe@Ikea ni mengamalkan konsep ‘angkat pinggan selepas makan’. Jadi kos tampung gaji pekerja dapat di kurangkan, sekaligus dapatlah kite harge murah jugak. Tapi ramai yang jenis buat dek jugak. Makan & tinggal…. Ish ish.. Tak sportinglah rakyat Malaysia ni.

hani3“Tangkap gambar Hani Daddy…” 

 

hani1“Tangkap gambar Hani Daddy…” 

 

Setelah puas cuci-cuci mata kat sini.. kiteorang pergi The Curve plak cari tempat makan. Haha… yang penting aku tahu nak beli perabot yang mana. Simple & murah. Tengoklah bulan depan kalau aku berjaya beli. Alangkah seronoknye kalau duit nuff aku cukup untuk beli perabot2 yang aku nampak tu terus. Huh….

Ape-ape pun, aku tak sabar nak pindah rumah baru. Bestnye… Kak Mas, Santulus, Kak Ju & Alice…. We will join d club.

Nak continue packing barang… See u all real soon..!

 

9 comments:

.::WaNiE::. said...

eii part nak beli barang rumah sangat bestt

Ms Haslina said...

wahhhh seronok seronok gitu..

Anonymous said...

ko nampak cantik...

Farah Y said...

Alaa, rindu sangat pusing-pusing ikea and curve!

Dee said...

mommyyus cun...suka pergi ikea ye mommyyus ni..
waaaaaa,kita xpernah pergi lagi..huhu

epulafea said...

terbaik..
next time gi ikea nak tidur-tidur jugaklah!

Nia said...

wah,..i love IKEA too..hehe

Iz said...

asik "Tangkap gambar Hani Daddy"

dia tau tak ko letak gambar dia kat blog? hehe

e_ja said...

akak juga gila dgn brg2 ikea..

nuffnang ads