nuffnang ads

Wednesday, June 9, 2010

Special Entry for Mohd Aidil Azwan

Haha..ni aku nak buat entry pasal mandikan budak-budak… Khas utuk Abang Wan! Ceritanye begini, beberapa minggu yang lepas semasa acara memandikan Hani & Abdul Rahman di rumah mak mentua aku, Pn Azian..yakni mak kepada Mr Aizat & Mr Mohd Aidil Azwan ni. Tetiba abang ipar aku ni berkata-kata…

Abang Wan: Yus..taknak buat tangkap gambar, upload kat blog. Haha…(perli akulah tu…)

Saya: Melampau ar..kalau mandi pun nak publishkan.

Abang Wan: Manalah tahu…. Haha.. ( seronok eh gelakkan aku…takpe..takpe…)

020620101266 020620101269 020620101268 020620101264 Abdul Rahman & Dameer

Haha…mesti kali ni, dia gelak tak habis tengok aku upload gambar ni. Yang sebenarnye ade banyak cerita nak stori. tapi tak cukup mase nak buat editing. Sorilah..dah lame tak update blog.. Terutamanye kepada IZ, siap jerit kat shout box aku suh update. Mentang-mentanglah dia dah update banyak cerita kat blog dia.

3 comments:

Shareen Mohd Saleh said...

Hahahahaha. Censored gitu :P

Iz Yahya said...

hahaha kasik chance la aku eksyen sikit.. bukan senang nak tengok aku update blog. hahah

El-Zaffril said...

eakakakaka... kesian... kecik2 dah ade gambar bogel

nuffnang ads