nuffnang ads

Thursday, June 16, 2011

My Best Friend’s Wedding.

 

Jun 2011, Aku dan keluarga telah pergi ke Kuantan untuk majlis pernikahan Iz Yahya & Syaiful di Masjid Besar Kuantan, Pahang. Iz ni dah macam sebahagian dari family aku, family dia pun dah aku anggap macam family aku sendiri jugak.

Time same2 belajar dengan Iz, Jojet,& dura dulu, kiteorang ade buat betting sape yang kawen dulu. Betting pertama memang mengenalah, sebab memang aku yang kawen dulu. Yang kedua, seingat aku..kiteorg bet si Jojet yang akan kawen.. Rupenye Iz dulu yang menyusul. So sekarang tinggal Jojet & Dura je. Siapa dulu ek?

 5 Jun 2011,Majlis Persandingan Iz Yahya & Syaiful

 Kawan-kawan lain yang turut hadir. Jojet, Dura & Anis (Sumber: Album FB Anis)

253549_207256365978420_100000821752089_498169_2760078_n Kakak-kakak ku pun pegi jugak…

 Mak saye jugak….

Ape2 pun,tahniah Puan Iz & Encik Syaiful. Semoga ikatan perkahwinan kalian kekal bahagia hingga ke akhir hayat. Amin….

5 comments:

MelatiPutih said...

Aku bet jojet kawin dulu..hihihi...

Iz said...

Thank yus and seluruh keluarga sebab sudi datang ke wedding aku walaupun cuaca panas. Percayalah, kalau la aku boleh bagi aircond sebagai doorgift, mesti aku dah masukkan ke dalam paperbag setiap sorang :)

Mommyyus said...

No problemlah iz... Congrats to u

Mommyyus said...

Dura: kite tunggu dan lihat.... :D

Iz said...

jom main bet bet nak?

nuffnang ads