nuffnang ads

Saturday, June 18, 2011

Best Ke?

 

Mase aku dgn Aizat balik dari wedding Iz, terserempak dengan pemandu Kelisa ni bawak kete dia macam ni. Seat dia betul2 rapat ke depan. Best ke bawak kete macam ni? Agak berbahaya tau..

04062011378

Cube korang bayangkan kalau dia nak buat U-turn, kan susah tu…

Mengikut fakta dari Mr. Aizat,pergelangan tangan mesti betul2 atas stering kete bile kite luruskan tangan, untuk pemanduan yang lebih selesa & selamat.

*Sumber gambar dari Mr. Aizat,yang terkenal dengan semangat reporternya.

4 comments:

yatie chomeyl said...

wah smpt tu snap pic. hebat2x. tp mmg x selesa pandu mcm ni, abah i cakap.."macam nak makan stereng tu, rapat snagat" hehehe

my.mastura said...

heh..sampai gitu rapat nyer? saya rasa, mungkin dia bwk manual...tp, kaki x sampai nk pijak clutch..tu yg kena smp depan gitu tu..hehehe

Iz said...

hahahahha ok aku memang dah agak aizat yang amik gambar ni.. hahahaha

jet said...

td aku da komen tp ntah ape aku tekan..aku komen skali lg..

sila jgn nek keta ngn org gelabah cmnih, gerenti cepat je die melatah..kn? klw bleh die nk letak stereng kt muka terus, wakakakaka..

nuffnang ads