nuffnang ads

Wednesday, November 16, 2011

Baik Baik Sayang…

 

Haha… Abdul Rahman oh Abdul Rahman. Aku selalu ejek dia Sudin,sebab dia suka buat orang gelak. Sekarang (2.00AM) aku tengah update blog pun dia masih sibuk main.. Semua dah surrender kepenatan, main sakan dekat Kids World @The Gardens Mall.

Selalu kalau aku drive dengan bdk2 ni, dialah yang jadi radio. Sebab kebetulan memang radio kereta rosak. Macam2 lagulah keluar,dari nursery rhymes songs, R&B, lagu ABC pun jadi..

Ni lagu feveret dia selain lagu Justin Bieber (Baby), Waliband (Cari Jodoh), & lagu2 hasil dari pengaruh Kakak Hani dia seperti I’m Wishing (Snow White), Katty Perry (Hot N Cool), Aqua (Barbie Girl)….

Lagu Tamil pun dia layan tau… lagu dari filem Chandramukhi (Raa Raa..). Pergh, hampir hafal lirik lagu tu.

Cube korang layan lagu ni. Hehehe…

3 comments:

Iz Yahya said...

kau menyebabkan aku nak download filem Chandramukhi walaupun dah tengok kat tv beribu kali hahah.. raa raaaa....

aku suka suara abdul rahman. Very the jantan..

Iz Yahya said...

Semalam aku berjaya download cerita Bhool Bhulaiyaa, iaitu remake Chandramukhi versi Hindi pulak. Pelakon semua lain

Mommyyus said...

IZ: Tamil punye jugak real..kelakar. nanti ko datang abdul rahman nyanyikan utk ko

nuffnang ads